top of page
פוסטים אחרונים
חיפוש

שיפור אחוז ההמרה באתר

  • Liad Ramot
  • 19 בפבר׳ 2023
  • זמן קריאה 1 דקות

בשנים האחרונות, השימוש באינטרנט הפך למובן מאליו בכל הנוגע לרכישות אונליין וגיוס לקוחות חדשים על ידי פניה דרך האתר (לידים), אבל מה שלא מובנת מאליה היא העלייה המורגשת בתחרות על כל לקוח.

מה שהספיק אז כבר לא מספיק היום.

התחרות הגדולה מחייבת כל עסק להשקיע בשיפור האתר, אחרת, במוקדם או במאוחר, יגלה שכבר לא ניתן למצות את ההשקעה על הפרסום, והעלות על כל לקוח תהפוך לגדולה מידי ביחס לתקציב.


את הצלחת שיפור האתר מודדים בעיקר על ידי מדד אחד – אחוז ההמרה.

אחוז ההמרה הוא סך כל הרכישות באתר חלקי סך כל הכניסות.

לדוגמה: אם לאתר נכנסו 5000 איש ומתוכם רכשו 50, אזי אחוז ההמרה הוא 1%.

אם העסק שבדוגמה ישפר את אחוז ההמרה שלו מ-1% ל-2% בלבד, הוא יגדיל את המכירות שלו פי 2! כלומר עליה של 100% במכירות, וזאת מבלי להגדיל את תקציב הפרסום.



כיצד לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר במטרה להגדיל את אחוז ההמרה?

הדרך היעילה והיסודית ביותר היא כמובן לבקש מאיתנו דוח לאתר שלכם.

הדוח כולל סקירה יסודית ומקיפה של כל מה שצריך לשנות כדי להביא ליותר מכירות על אותה כמות תנועה.

אנחנו כל כך בטוחים בעבודתנו, שאנחנו מציעים החזר כספי מלא אם לא בוצע שיפור לאחוז ההמרה בעקבות הטמעת הדוח.

שלחו לנו הודעה וקבלו דו"ח לדוגמה >>


 
 
 

Comments


bottom of page