התוסף שישפר לכם את אחוז ההמרה באתר
- Liad Ramot
- 20 ביוני 2023
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 22 ביוני 2023
בתור מנהל סוכנות הדיגיטל Micro-Moments, שראה את מאחורי הקלעים של השיווק הדיגיטלי של מאות עסקים, ובתור מומחה לשיפור אחוז ההמרה באתר (CRO - Conversion Rate Optimization), שמספק דוחות וליווי של אתרים בנושא, התוסף הזה הוא by far התוסף הכי מועיל ושהכי שיפר את אחוז ההמרה באתרים של לקוחותיי, ובאופן מיידי, ובצורה משמעותית.
הוא מושלם לחנויות איקומרס, אתרי שירותים, תוכן, תדמית ולכל אתר באשר הוא, והוא כמובן עובד מצויין גם במובייל.
להלן צילום מסך לדוגמא מהדשבורד של אחד מלקוחותיי:

רק כדי להמחיש, בדוגמא שלעיל, אחוז ההמרה עלה ב-41%! שזה אומר שבאופן ישיר גם המכירות עלו ב-41%. לטובת המחשה כמותית, אם כמות המכירות עד אז היו 100 בחודש, רק על ידי הטמעת התוסף הן קפצו ל-141 מכירות בחודש! זוהי עליה מטאורית בהשוואה לכלום מאמץ שזה דרש.
אז מה התוסף עושה?
בגדול, התוסף מספק Social proof (הוכחה חברתית) ברמה הכי גבוהה, נכונה ומתוזמנת שיש.
לתוסף יש 6 פיצ'רים, אך אני ממליץ להשתמש באחד מבין שלושת הבאים:
Reviews (ביקורות)
כולם יודעים שהצגת ביקורות של לקוחות זה דבר חשוב, אבל, וזה אבל גדול, רוב האתרים כיום מציגים את הביקורות של הלקוחות בצורה ארכאית, מיושנת, לא מועילה, לא אמינה, לא במיקום הנכון ולא פחות חשוב לא בטיימינג הנכון. לרוב או שהן מוצבות בעמוד הבית איפשהו בתחתית בהחלטת עיצוב שרירותית, או שהן בעמוד מוצר מוצבות בצורה סטטית מחוץ למסך. לרוב הביקורות לא מתחדשות, לא מספיק אמינות והלקוח שקורא אותן באתר לא מייחס להן חשיבות מספיק גדולה.
לעומת זאת, התוסף הזה מקפיץ את הביקורת במסך שבו הלקוח נמצא מבלי שהוא יכול להתעלם ממנה ובצורה עדינה וחיובית. בנוסף, הוא מתזמן את הביקורת כשהיא רלוונטית ללקוח, כלומר כשהלקוח מבצע פעולה כלשהי באתר, נכנס לעמוד חדש או מוסיף לסל או מגוון פעולות אחרות. התזמון הזה גם הוא קריטי להעלאת כמות השלמות הרכישה. בנוסף, את הביקורות (שהן 4-5 כוכבים בלבד) הוא שואב אוטומטית מגוגל ופייסבוק, כשהוא מוסיף תמונה ואת שם הבן אדם, מה שנותן לביקורת תוקף אמין וסמכותי.

Stream
במקום או בנוסף לפיצ'ר הביקורות, התוסף יכול גם להקפיץ פעולות שלקוחות אחרים עשו באתר. למשל, 'אסף, תל אביב, רכש נעלי NIKE ZOOM לפני 32 דקות' פלוס תמונה וקישור למוצר.
בחנויות אונליין כמעט ואין דרכים להפעיל לחץ להניע את הלקוח לרכישה. התוסף הזה מספק חוויה של אווירת קניות ומפעיל לחץ עדין וקל וחיובי על הלקוח לכיוון הרכישה בדומה לאתר Booking.com.
תחושת ה'אישור החברתי' הזו שהאתר שאני נמצא בו עכשיו נמצאים יחד איתי עוד אנשים שרוצים לרכוש ושרכשו לפני כמה דקות היא פרייסלס והיא דומה לתחושה שבן אדם חווה כשהוא נכנס לחנות בקניון והוא רואה אנשים שיוצאים עם שקיות בידיים. שינוי הפרספקטיבה הזה בראשו של הלקוח שעד כה רק שקל אם לרכוש, נותן לו פתאום רוח גבית להשלים את הרכישה.

Counter
אם אין לכם ביקורות בפייסבוק ובגוגל או אם אין לכם פעולות שצריך לבצע באתר כמו רכישה או הרשמה, תוכלו להוסיף את ה-Counter שהוא מציג את כמות המשתמשים שהיו באתר היום או בשעה האחרונה. ניתן לבחור את הטקסט של הכותרת כך שיתאים לאתר שלכם.

אז איך מתקינים?
נכנסים לאתר התוסף ונרשמים.
משם תבחרו את הפלטפורמה שהאתר שלכם בנוי עליה: Shopify, WooCommerce, WIX, WordPress ומתקינים בקלות.
לאחר מכן תבחרו ותגדירו אילו Notifications שאתם רוצים שיופיעו.
רשמו לכם בצד את תאריך ההתקנה, ותעקבו אחר אחוז ההמרה באתר.
ממליץ לשדרג את החשבון ישר על ההתחלה לחשבון בתשלום.
*אם תרצו שנטמיע את זה בשבילכם, צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם.
וכמובן שנשמח אם שתשתפו אותנו בשינוי שחוויתם באחוז ההמרה באתר.
בהצלחה!
Comments